Savjetovalište

Na temelju odluke Upravnog odbora ”Šibenskog potrošača” dana 02.04.2011. godine pokrenuto je Savjetovalište za zaštitu potrošača Šibensko – kninske županije. Cilj i svrha Savjetovališta je građanima pružiti savjete za ostvarivanje njihovih potrošačkih prava te im pomagati u ostvarivanju navedenih prava. Građanin može zatražiti savjet ili pomoć putem telefona, osobnim dolaskom u prostorije Savjetovališta, elektronskom poštom, službenom internetskom stranicom, poštom i faksom. U roku od osam dana ćemo najkasnije odgovoriti na upit (ovisi o načinu pristiglog upita i težini slučaja). Savjetovalište radi na volonterskoj osnovi sa mogućnošću profesionalizacije. Na temelju članka 124. Zakona o zaštiti potrošača financirati će se rad Savjetovališta (jedinice lokalne samouprave).

Uredovno vrijeme Savjetovališta:

utorkom i četvrtkom

od 17,00 h do 18,30 h

telefon/fax: 022-215-721

”Šibenski potrošač”

Savjetovalište

Kralja Zvonimira 42

22000 Šibenik

 

sibenski.potrosac@gmail.com

U suradnji sa savjetnicima u Savjetovalištu rade članovi povjerenstava za reklamacije potrošača u sljedećim tvrtkama i ustanovama:

  • HEP Elektra – Šibenik,

  • Vodovod i odvodnja d.o.o. Šibenik,

  • Gradska čistoća d.o.o. Šibenik,

  • Autotransport Šibenik,

  • HERA.

Comments are closed.